کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر

  • کد خبر: ۲۲۴۵۱۵
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر
تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند می‌رود. شاگردان وحید شمسایی در مرحله قبلی با حذف ازبکستان خودشان را به بازی فینال رساندند و حالا در مسابقه نهایی باید مقابل تایلند میزبان قرار بگیرند. ملی پوشان کشورمان برای پانزدهمین مرتبه راهی بازی فینال این تورنمنت شده اند و حالا به دنبال کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی شان هستند. این در حالی است که تیم میزبان هم پیش از این ۳ مرتبه طعم حضور در بازی فینال را چشیده، منتهی هنوز لذت بالا بردن جام را درک نکرده اند.

این دو تیم پیش از این ۹ مرتبه در تاریخچه جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفته اند که سهم یوز‌های ایرانی ۷ برد و سهم تایلندی‌ها تنها یک پیروزی بوده است. همچنین یک مصاف دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

وحید شمسایی که در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا هم روی نیمکت تیم ملی نشسته بود، حالا امیدوار است از اشتباهات آن دوره درس گرفته باشد و این بار با دست پر به کشور برگردد. این همه در حالی است که نقطه قوت تیم ملی تایلند در این دوره از بازی‌ها فشار تماشاگران شان بوده و هرگاه این تیم نیاز داشته از همین طریق حریف را زمین گیر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
درعین ا۰۰۰ لک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
2
0
چند سال است که کشور های در بازی فتسال ُ تلش میکند ماه کند هرکد میکنیم اگر تلش نکنیم ۲یل۳
دیکر از ما جلو می زند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->